Dova za jačanje vjere i lijepog ponašanja


Allāhumme innī es-elukes-sebāte fil-emri ve es-eluke ‘azīmeter-rušdi ve es-eluke šukre ni‘metike ve ĥusne ‘ibādetike ve es-eluke lisānen sādiкan ve кalben selīmen ve e‘ūzu bike min šerri mā t‘alemu ve es-eluke min ħajri mā ta‘lemu ve estagfiruke mimmā ta‘lemu inneke ente ‘allāmul-gujūb. 
“Allahu moj, molim Te za postojanost u vjeri, za jaku vjeru u dobru, za zahvalnost na Tvojim blagodatima, za lijepo činjenje ‘ibadeta Tebi. Molim Te za iskren jezik i zdravo srce. Utječem Ti se od zla onoga što Ti znaš i molim Te za dobro onoga što Ti znaš. Tražim oprosta za ono što Ti znaš jer Ti, doista, poznaješ sve tajne.” 
Dove za jačanje ljubavi prema Allahu, dž.š. 
Allāhumme innī es-eluke ĥubbeke ve ĥubbe men juĥibbuke vel-‘amelel-lezī jubelligunī ĥubbek. Allāhumme-dž‘al ĥubbeke eĥabbe ilejje min nefsī ve ehlī ve minel-māil-bārid. 
“Gospodaru moj, molim Te za Tvoju ljubav, za ljubav onoga ko Tebe voli i za svako djelo koje će me dovesti do Tvoje ljubavi. Gospodaru moj, neka mi Tvoja ljubav bude draža od mene samog, moje porodice i vode hladne.”
Allāhumme-rzuкnī ĥubbeke ve ĥubbe men jenfe‘unī ĥubbuhū ‘indeke. Allāhumme mā rezaкtenī mimmā uĥibbu fedž‘alhu кuvveten lī fīmā tuĥibbu. Allāhumme ve mā zevejte ‘annī mimmā uĥibbu fedž‘alhu lī кuvveten fīmā tuĥibbu. 
“Allahu moj, podari mi ljubav prema Tebi i ljubav prema onome čija će mi ljubav koristiti kod Tebe. Bože moj, sve ono što Si mi dao od onoga što volim, učini mi ga potporom za ono što Ti voliš. Bože moj, sve ono što Si mi, od onoga što mi je drago, uskratio učini mi ga podrškom za ono što je Tebi drago.”

No comments:

Post a Comment