DOVA ZA NAPREDAK U RADU

Bismillahi-r-Rahmani-r-Rahim

 

Hvala Ti Allahu, koji Si jedini Bog. Osim Tebe nema drugog Boga!Ti koji vjecno zivis i stalno budno pratis svakog sta radi.

Uzviseni Allahu,molim Te ovom Kur'anskom doovom: "Gospodaru nas,daj nam od sebe milost i olaksaj nam u nasem poslu pravi put."

Allahu, molim Ti se ovom dovom kojom Ti se molio Tvoj poslanik Muhammed a.s.: "Allahu, oprosti mi,smiluj mi se,sacuvaj me,naputi me,daj mi nafaku,snabdij me i uzdigni me!"

Dragi Allahu, u ime Tebe ja pocinjem ovaj rad,jer Si Ti naredio da radimo,pa trazim od Tebe pomoc u ovom poslu,jer Ti najbolje mozes pomoci.Allahu, molim Te ucini me od onih koji uz rad Tebe spominju i dozivaju,jer se samo tako napredak u radu postici moze.

Svemoguci Allahu, Ti mi kuvveta daj da ovaj posao koji mi je farz uradim,i da od njega koris-fajdu vidim. Ti Si Allahu, moj pomagac i Tebi se obracam za pomoc u mom radu,pa mi pomozi!

EL-FATIHA!!


No comments:

Post a Comment