DOVA ZA ZASTITU

Bismillahi-r-Rahmani-r-Rahim

 

Hvala Ti Allahu, koji Si opisan velicinom,silom,jedinstvom i slavom.Tvoja je moc najveca i Tvoja su svojstva savrsena.

Dragi Allahu, molim Ti se dovom,kojom ti se molio Alejhisselam: "Allahu, od Tebe trazim zastitu od brige,tuge i zalosti.Od Tebe trazim zastitu od straha i skrtosti.Od Tebe trazim zastitu da me dug ne savlada ida me ljudi ne nadvladaju."

Milostivi Allahu, zastitu od Tebe trazim,je Si Ti onaj koji me moze satiti od losih ljudi i zavidnika.Allahu, zastiti me od losih misli i belaja svake vrste.Allahu, Ti Si me stvorio i zivot Si mi dao,pa Te molim da mi zastitu pruzis.Ti Si moj Allah, Tebe vjerujem i obozavam,na Tebe se oslanjam i u Tebe se uzdam da ces mi zastitu dati i da ces mi se smilovati,na cemu se,Tebi Allahu, neizmjerno i od srca zahvaljujem.

EL-FATIHA


No comments:

Post a Comment