DOVA DA ALLAH SAČUVA OD ŠEJTANA

Bismillahi-r-Rahmani-r-Rahim

Hvala ti uzvišeni Allahu, koji si u Kur`anu rekao: "Zaista vam je šejtan otvoreni neprijatelj". Neka je, Dragi Allahu, Tvoja milost i spas na Muhammeda a.s., koji Ti se molio ovom Kur`anskom dovom: "Gospodaru ja Ti se utječem od sumnje, i ubadanja šajtana, i utječem Ti se Gospodaru, da se oni ne nalaze u mome društvu".
"Allahu Gospodaru sedam nebesa, i svega što ona natkrivaju, Gospodaru zemalja i svega što one drže i nose, Gospodaru šejtana i svega što oni zavedu, Ti mi budi zaštitnik od zla svih Tvojih stvorenja, da mi niko od njih ne učini nepravdu i objesti".
Allahu, pomozi mi da šejtana od sebe odbijem, kako bih Ti bio što odaniji i pokorniji rob. Allahu, štiti i praštaj grijehe Adem a.s. robu, jer šejtan želi zbog mržnje porod Adem a.s. da odvede u propast, navodeći ih na grijeh i svako zlo. Dragi Allahu ako mi Ti ne pružiš zaštitu i ne smiluješ mi se, teško ću se oduprijeti prokletom šejtanu. Allahu, utječem ti se da me sačuvaš od šejtana. Amin!

No comments:

Post a Comment