Istigfar dova - na bosanskom i arapskom


Allahu moj, Ti si Gospodar, nema boga osim Tebe.
ALLAHUMME ENTE RABBI, LA ILAHE ILLA ENTE


Stvorio si me i ja sam rob Tvoj
HALAKTENI VE ENE ABDUKE.


Tebi sam obavezu i obećanje dao u granicama mogućnosti svojih.
VE ENA 'ALA 'AHDIKE VE VA'DIKE MAS-TETA'TU.


Tebi se utječem od zla djela koja počinih.
'EUZU BIKE MIN ŠERRI MA SANA'TU.


Priznajem Tvoje blagodati prema meni.
EBŪU LEKE BI NI'METIKE 'ALEJJE.


I priznajem svoje grijehe, s toga molim Te oprosti mi, jer ne oprašta
VE EBŪU BI ZENBI FA-GFIR LI FE INNEHU LA JAGFIRUZ


grijehe niko osim Tebe.
ZUNUBE ILLA ENTE.


"Ko je prouči ujutro ubijeđen u nju, a zatim umre istog dana prije nego omrkne bit će od stanovnika Dženneta, a ko je prouči naveče ubijeđen u nju a zatim umre prije nego osvane, biće od stanovnika Dženneta" (Buharija)






No comments:

Post a Comment