Dova tevba - pokajanje

 E'uzu billahi mine-š-šejtani-r-radžim. Bismillahi-r-rahmani-r-rahim

Estagfirullahe-l-azim.Allahumme Ente Rabbi, la ilahe illa Ente, halakteni, ve ene abduke, ve ene ala ahdike me-steta'tu, euzu bike min šerri ma sana'tu, ebu'u leke bi ni'metike 'alejje, ve ebu'u bi zenbi, fagfir li, fe'innehu la jagfiru-z-zunube illa Ente. La ilahe illa  ente Subhaneke,inni kuntu mine-z-zalimine, ve Ente erhamu-r-rahimin. 

Prijevod:

Allah me sačuvao od prokletog šejtana! U ime Allaha, Svemilosnog, Milostivog.

Tražim oprosta od veličanstvenog Allaha. Allahu, ti si moj Gospodar, nema boga osim Tbe.Stvorio si me i ja sam Tvoj rob.Ustrajavam koliko mogu na datom zavjetu i obećanju.Kod Tebe tražim utočište od zla onoga što sam učinio.Priznajem Tvoju blagodat prema meni i priznajem svoj grijeh pa mi ti oprosti, jer grijehe ne prašta niko osim Ti. Neka si čist od onoga što Ti ne dolikuje; ja sam jedan od nepravednika bio, a Ti si najmilostiviji milosnik.

No comments:

Post a Comment