POSLANIKOVA DOVA ZA SIGURNOST I ZAŠTITU

Učiti ujutro (poslije sabaha) i uveče (poslije akšama)

ALLÃHUMME ENTE RABBI, LÃ ILÃHE ENTE, 'ALEJKE TEVEKKELTU VE ENTE RABBUL-'ARŠIL-'AZIM.

MÃ ŠÃELLÃHU KÃNE, VEMÃ LEM JEŠE' LEM JEKUN, VELÃ HAVLE, VELÃ KUVVETE ILLÃ BILLÃHIL-'ALIJJIL-'AZIM!

E'ALEMU ENNELLÃHE 'ALÃ KULLI ŠEJ'IN KADIR, VE ENNELLÃHE KAD EHÃTA BIKULLI ŠEJ'IN 'ILMA, VE AHSÃ KULLE ŠEJ'IN 'ADEDA.

ALLAHUMME, INNI E'UZU BIKE MIN ŠERRI NEFSI VE MINEŠ-ŠEJTANI VE ŠEREKIHI, VE MIN ŠERRI KULLI DÃBBETIN ENTE ÃHIZUN BI NÃSIJETIHA, INNE RABBI 'ALÃ SIRÃTIN MUSTEKIM!

Prijevod dove:

„Allahu Uzvišeni, Ti si moj Gospodar, nema boga osim Tebe! U Tebe se uzdam, Ti si Gospodar Arša Veličanstvenog!

Biće ono što Allah želi, a ono što ne želi – to neće biti! Nema snage niti moći osim s Allahom, Uzvišenim i Veličanstvenim! Znam da Allah može sve učiniti, da On sve zna i da je sve odredio. Allahu moj, ja Ti se utječem od zla svoga nefsa, i od zla prokletog šejtana i njegove družine, i od zla svih stvorenja koja si Ti stvorio. Moj Gospodar je uistinu na Pravom Putu!“

O važnosti dove:

Ovo je dova posljednjeg Allahovog Poslanika, s.a.v.s., koju prenosi veliki ashab Ebu Derda, r.a. Naime, jednom prilikom u Medini je izbio strašan požar, kuće i imanja su gorjeli... Ljudi su bili uplašeni, jedni su došli do Ebu Derdaa i kazali mu da će i njegova kuća izgorjeti, a on, potpuno miran, kazao im je: „Ne, moja kuća neće izgorjeti!“ Kad su otišli na lice mjesta, vidjeli su da njegova kuća doista nije izgorila. On je tada rekao: „Mene je podučio moj voljeni Poslanik, s.a.v.s., da učim ovu dovu, ujutro i uveče!“ (Prenose Ibn Sunni, Et-Taberani i El-Haraiti)

U vremenu poplava i klizišta, kada su životi, kuće, njive, imanja, putevi i ostalo ugroženi, ova dova, i pored toga što je diskutovano o njenome senedu, itekako je važna. Njeno značenje je veliko! Prije dove može se proučiti: FATIHA, AJETI-KURSIJA, te sure KUL HUVALLAHU, FELEK I NAS. Potom učiti ovu dovu, svakodnevno, ujutro i uveče.

Vallahu-l-muste'an! Allah da nam se smiluje!

Priredio: hafiz prof. dr. Safvet Halilović

No comments:

Post a Comment