DOVA ZA STICANJE HALAL NAFAKE

Bismillahi-r-Rahman-r-Rahim

Hvala Ti Allahu, koji Si rekao u časnom Kur'anu: ,,U tvojoj je ruci svako dobro i sve možeš... Ti nafaku daješ kome hoćeš bez računa.''

Molim Te Allahu dovom  kojom Ti se molio Alejhiselam: ,,Allahu, nafaku mi daruj od halal zarade i moje poslove učini dobrim i iskrenim.''

Allahu, Ti voliš one koji se halal nafakom hrane, pa učini da i ja budem jedan od tih! Dragi Allahu, molim Te da mi  lijepu i halal nafaku daš i da mi milostiv budeš. Allahu, otvori mi vrela nafake, a ne dopusti zavidnicima da mi ih zatvore! Molim Te Allahu, da me učiniš od onih koji od halal zarade žive i čine dobra djela, jer Ti samo takva djela primaš i nagrađuješ.

Allhu, Ti opskrbljuješ sve što živi i o Tebi ovisi svako živo biće. Ti si najveći Dobročinitelj! Slava samo Tebi pripada, Dobri Allahu! Hvala Ti Allahu na blagodatima i nafaki koju mi daješ! El-fatiha!


No comments:

Post a Comment