Dova protiv tuge i depresije

Allahumme inni abduke vebnu abdike vebnu emetike nasijeti bijedejke madin fi hukmike adlu fi kadaike es'eluke bikulli ismin huve lekke semmejete bihi nefseke ev enzeltehu fi kitabike ev alemtehu ehaden min halkike ev iste'serte bihi fi ilmil-gajbi indeke en tedzalel-Kur'ane rebi'a kalbi ve nure sadri ve dzellale gammi ve zihabe huzni ve hemmi.

Allahu moj, ja sam Tvoj rob i sin Tvoga roba i robinje, moja sudbina je u Tvojim rukama i podlozna Tvojoj mudrosti. Pravedan si sudac. Molim Te svim Tvojim imenima, kojima Si Se nazvao, ili objavio u Svojoj Knjizi, ili poducio imenima nekog od Svojih robova, ili ga ostavio tajnim i skrivenim od Svojih robova, da Kur'an ucinis proljecem moga srca, nurom mojih prsa, glacalom moje brige i onim sto ce otjerati moju tugu i potistenost.

No comments:

Post a Comment